Sari la conținut
Prima pagină » Politică de rambursări și returnări

Politică de rambursări și returnări

Dreptul de a renunţa la contract şi returnarea produselor alimentare:
Conform legislatiei in vigoare (ord. 34/2014 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta – art 12, pct a) si Directivei 97/7/CE a Parlamentului European si a Consiliului din 20.05.1997 privind protectia consumatorilor cu privire la contractele la distanta – art 3, pct (2), primul paragraf) contractele de furnizare de produse alimentare, bauturi sau alte bunuri de consum curent furnizate la domiciliului consumatorului, la resedinta acestuia sau la locul sau de munca prin distribuitori stabili nu pot fi denuntate unilateralO data produsele primite acestea nu mai pot fi returnate.

În cazul workshop-urilor care nu intrunesc numărul minim de participanți, consumatorului i se va oferi posibilitatea reprogramării la o altă dată agreată de comun acord sau rambursarea integrală a banilor. În situația in care consumatorul nu poate onora cu prezența, are dreptul sa se retragă dacă trimite o notificare cu cel putin 7 zile înainte de data de participare la workshop cu rambursarea integrală a banilor sau reprogramare a o altă dată agreată de comun acord. Banii plătiți pe workshop nu se rambursează dacă consumatorul anunță cu mai puțin de 7 zile înainte de data de participare la workshop.

Dreptul de a renunţa la contract si returnarea produselor, altele decat cele alimentare:
Cu privire la dreptul de a renunta la contract si la returnarea produselor a cumparatorului , acesta beneficiaza de prevederile OUG 34/2014 “ Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului “.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, prin folosirea aceluiasi serviciu de transport prin intermediul caruia s-a facut expedierea. Adresa la care se va face returnarea comenzii este sos. Salaj, nr 322B, sector 5, Bucuresti. Suma rambursata in urma returului va fi cea achitata de client la plasarea comenzii fara taxa de transport pentru livrarea initiala a comenzii catre client daca transportul nu a fost gratuit.

Daca aveti nevoie de informatii suplimentare asupra modalitatii de returnare a produselor, ne puteti suna la TELEFON sau scrie la [email protected].

Produsele pot fi schimbate sau inlocuite, iar daca vreti sa primiti banii inapoi si sa renuntati la comanda, acestia va vor fi returnati in maximum 30 de zile de la momentul in care ne-ati informat asupra deciziei dumneavoastra. Vom face tot posibilul ca suma sa va fie returnata cat mai curand.

Va punem la dispozitie un model de  formular de retragere, ce se va trimite pe email la [email protected], completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.

Model: – Catre COHE FOOD SRL, sos. Salaj, nr 322B, sector 5, Bucuresti

– Vă informez/Vă informăm (*) prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră (*) din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse:

– Comandate la data (*) / primite la data (*)

– Numele consumatorului (consumatorilor)

– Adresa consumatorului (consumatorilor)

– Semnătura consumatorului (consumatorilor) (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie)

– Data

(*) A se elimina menţiunea inutilă, după caz

Atentie! Pot fi returnate doar produsele nealimentare aflate in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente. Acestea nu trebuie sa prezinte semne de uzura sau de consum. Copia facturii trebuie si ea ataşată.

In condiții speciale, cum ar fi existenta unor măsuri restrictive sau limitative precum cele impuse de autoritățile statului sau de necesitatea imperativă a afacerii, cum sunt evenimentele imprevizibile (forță majoră sau caz fortuit), timpul de livrare poate fi extins fată de termenele legale sau termenele de livrare inițial estimate la data plasării comenzii. De asemenea, condițiile de livrare pot fi modificate in funcție de deciziile personalului care efectuează transportul coletelor si livrarea acestora, caz in care vă vom notifica in cel mai scurt timp prin mijloacele puse la dispoziție cu privire la noile informații privind data livrării si condițiile de livrare/preluare a produselor comandate.

Din motive de siguranta alimentara si igiena, COHE FOOD SRL nu accepta returnarea produselor alimentare.